رضـا رضـاپور | سایت شخصـی

امیر المومنین علی علیه السلام:« النَّاسِ نِیَامٌ فَإِذَا مَاتُوا انْتَبَهُوا » مردم در خوابند و زمانی که از دنیا رخت می بندند بیدار می‌شوند.

رضـا رضـاپور | سایت شخصـی

امیر المومنین علی علیه السلام:« النَّاسِ نِیَامٌ فَإِذَا مَاتُوا انْتَبَهُوا » مردم در خوابند و زمانی که از دنیا رخت می بندند بیدار می‌شوند.

رضـا رضـاپور | سایت شخصـی

به نام خدای بی همتا
سرآغاز هر دفتری هر چند دفتر مجازی، به نام خالق یکتا است.خدا را شاکرم که نعمت عمر را به ما ارزانی بخشید تا بتوانیم از این نعمت بزرگ در راه شناخت عظمت حق تعالی و قرب به او قدم برداریم ان شاء الله.
راه های ارتباطی:
Email:rezapourca@yahoo.ca

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۰۹ ب.ظ

۰

سالی که گذشت... سالی که در پیش است...

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۰۹ ب.ظ

سال 97 با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید. برای من سالی پر تجربه بود. موفقیت هایی را کسب کردم که خداوند را از این منظر شاکرم و البته در کنارش شکست هایی را نیز تجربه کردم و پخته تر شدم و مسیر زندگی و نگاهم به برخی موضوعات دگرگون شد و از این بابت هم از خداوند مهربان ممنونم. سال سختی از بابت اقتصادی برای بنده و البته برای تمام مردم سرزمینم بود. عدم ثبات قیمت ها و بالا رفتن قیمت ها مردم سرزمینم را سخت آزار داد و البته این امر همچنان ادامه دارد و از خداوند طلب یاری بندگانش را دارم. این دشواری ها به پایان خواهد رسید ان شاء الله.

آری وقتی نگاهی گذرا به 365 روز گذشته می کنم و عملکرد خود را می نگرم این امر برای بنده مسجّل می شود که خداوند هیچ تلاشی را بی پاسخ نخواهد گذاشت. آدمی به دلیل راحت طلبی اش خواه ناخواه دچار غفلت می شود و این امر در زندگی اش نمایان شده و پله های ترقی مادی و معنوی اش کُند می شود و از غافله عمر عقب می ماند. باید اندیشید به زدودن غبار غفلت های پنهان در زندگی و از گذشته هایمان درس گرفت و به جلو حرکت کرد. تلاش خمیرمایه حرکت است و برای حرکت در این عصر باید تلاش کرد.این حتمی است که آدمی بدون تلاش به هیچ موفقیتی نخواهد رسید.

گذشتها را فراموش کنیم هر چه بود و هر چه شد به پایان رسید. در حال زندگی کن و همین زمان حالت را دریاب که آینده ات را خواهد ساخت. پر انرژی و با صلابت و با توکل به خدای مهربان و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام پیش رویم و این امر را در ذهنمان حک کنیم که هر قدمی که برای این امر برمی داریم برای رضای خدا باشد و بس.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی